בישראל כולם מזיעים בחודשי הקיץ, ככה זה במדינה עם תקופת קיץ ארוכה וחמה מאוד. אך כל מי שסובל מהזעת יתר מבין היטב את ההבדל בין הזעה “רגילה” מאקלים חם לבין ההזעה הרבה, המטרידה והמביכה. אמנם לא מדובר על תופעה מסכנת חיים או בעלת השלכות רפואיות מהותיות, אך היא בהחלט מטרידה ופוגעת באיכות החיים של כ-5% מהאנשים בישראל. למרבה המזל, כיום ישנם פתרונות זמינים ויעילים מאוד לטיפול בהזעת יתר – מיד תדעו יותר ותוכלו להתחיל את המסע שלכם להיות חופשיים מהזעת היתר!

הזעת יתר נגרמת עקב ריבוי של בלוטות זיעה ו/או מגירוי עודף של בלוטות הזיעה הקיימות כמובן באופן טבעי ונחוץ בעור של כולנו. כמו כן ישנם מקרים בהם התופעה מתעוררת בעקבות עודף פעילות של בלוטת התריס וגם מעודף משקל מהותי. התופעה קיימת בעיקר באזורים “מועדים” כגון בתי השחי, כפות הידיים, כפות הרגליים וגם בפנים, שם גם מתרכזים הטיפולים בהזעת יתר.

טיפול בהזעת יתר

יש פיתרון זמין ויעיל – ללא ניתוח

קיים פיתרון כירורגי להזעת יתר. זהו הליך פולשני ולא נפוץ הכולל ניתוק של העצב האחראי על ההזעה באזור הרלוונטי, באמצעות מכשור רפואי המוחדר לרקמות המתאימות על ידי המנתח. ניתוחים אלו קיצוניים ואינם נפוצים מאוד בישראל. אולם קיים פיתרון זמין, יעיל מאוד והרבה פחות פולשני לטיפול בבעיה. הכוונה היא לטיפולי הזרקות אשר בהליך מהיר, קל ופשוט יחסית משפרים משמעותית את רמות ההזעה. 

בטיפול אנו רוצים להפחית את תפקוד בלוטות הזיעה ולגרום לכך שפחות זיעה תופרש מהאזור הרלוונטי שיוצר את ההפרעה עבור המטופל. דרך הפעולה המוכחת והנפוצה היא באמצעות הזרקת חומר טבעי שהוא רעלן חזק ויעיל מאוד בשיתוק רקמות, באופן כללי רבים מכנים את החומר בוטוקס אך בפועל קיימים מותגים ומוצרים נוספים שפעולתם הבסיסית זהה מבחינת טיפול בהזעת יתר.

בטיפול אנו מזריקים כמויות מזעריות, מדודות ומאוד מדויקות של הרעלן, זה בתורו משתק זמנית את בלוטות הזיעה ומפחית מיידית את כמויות הזיעה באותו אזור. ההליך מאוד מדויק מבחינת כמויות ומיקום ההזרקה, כך שהסיכון לבריאות המטופל בפועל אינה קיימת כיום. הטיפול מונע באופן יעיל מאוד את פעולת היתר והעודף של בלוטות הזיעה ומאפשר למטופלים חיים נורמאליים בהקשר זה.

אל תתביישו, יש פיתרון! טיפול בהזעת יתר בקליניקת Slim & Beauty – התקשרו עכשיו

054-9968484