אם את מעוניינת לעשות טיפול פנים אנטי אייג’ינג, כגון מילוי קמטים, העלמת כתמים, מילוי שפתיים, הוספת נפח ועוד – כדאי שתשאלי על חומצה היאלורונית – החומצה שמשנה לנשים רבות את החיים.

לקבלת מידע נוסף אודות הטיפולים השונים שניתן לעשות באמצעות חומצה היאלורונית ולקביעת פגישת ייעוץ צרי קשר עם סלים אנד ביוטי בטל’ 054-9968484

טיפול אנטיאייג'ינג

הכל אודות חומצה היאלורונית

החומצה ההיאלורונית התגלתה בשנת 1934 על ידי זוג חוקרים אמריקאים. כבר אז היה ברור, שחומצה זו היא בעלת תפקיד חשוב: שמירת הנפח והלחות של העור. במרוצת השנים התברר שלחומצה החשובה הזאת יש תפקידים נוספים ושהיא חיונית לתפקוד בריא של העיניים ושל המפרקים, והיום היא כבר מוכרת מאוד בתחום של הרפואה האסתטית, ועושה נפלאות בעיקר בכל מה שקשור למילוי קמטים.

חומצה היאלורונית ורפואה אסתטית – שימושים עיקריים

הטיפולים העיקריים שבהם נעשה שימוש בחומצה היאלורונית הם:

 

 

הזרקת חומצה היאלורונית – רק אצל רופא בעל ניסיון

כל הטיפולים שמתבצעים באמצעות חומצה היאלורונית מביאים לתוצאות טובות מאוד – כשהן מתבצעות על ידי רופא המתמחה בתחום ושיש לו הרבה ניסיון. ביצוע הטיפול אצל רופא כזה יקטין עד למינימום האפשרי את הופעתן של תופעות לוואי כמו זיהום מקומי, שטפי דם, נפיחויות ועוד, ויאפשר לחומצה ההיאלורונית לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב – לעבוד.

סלים אנד ביוטי לשירותכם

צוות המומחים של סלים אנד ביוטי מתמחה בביצוע טיפולים באמצעות חומצה היאלורונית, לרבות טיפולי מילוי קמטים, הוספת נפח לפנים, מילוי שפתיים ועוד. כל הטיפולים מתבצעים באמצעות חומצה היאלורונית איכותית בעלת כל האישורים הנדרשים, ובדיוק על פי הצורך כדי להשיג את האפקטים הרצויים.

לקבלת מידע נוסף אודות חומצה היאלורונית ולקביעת פגישת ייעוץ ראשונית צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר וצוות המרפאה ישמח לעמוד לשירותכם.