טיפול אנטיאייג’ינג נעשה בעזרת ידית sublime במכשיר הElos Plus  מבית Syneron Candela .

מטרת טיפול אנטיאייג’ינג

טיפולי האנטיאייג’ינג נועדו לחדש למצק ולמתוח את העור על ידי הפחתה של קמטים וקמטוטים שנוצרים עם הזמן בעור שלנו.
הטיפול נותן מענה של מיצוק העור למרבית סוגי העור הקיימים.
בעזרת סדרת טיפולי sublime יהיה ניתן להבחין אחרי כל טיפול בשיפור ושינוי הדרגתי ומצטבר של מיצוק העור. הטיפול עצמו אינו כולל זמן החלמה מה שהופך אותו ליעיל ונוח למטופל.

תהליך הטיפול

טיפול אנטיאייג’ינג עובד על שילוב אנרגיית RF (תדרי רדיו) ומשלב בו זמנית אנרגיית אור. שכבות העור העמוקות באזור הטיפול מתחממות מהפעולה. אפקט החימום גורם להמרצת ייצור קולגן בעור ומיצוק באזורים בהם העור רפוי.

ידית-מיצוק+מתיחה

בשילוב כל הפעולות יחד, הטיפול מביא להפחתת הקמטוטים ומיצוק של העור במקביל. הטיפולים כוללים אפקט קירור של שכבת העור החיצונית כשעובדים עליה באופן שמגביר נוחיות ובטיחות אצל המטופל. זמן הטיפול אינו ארוך וסדרת הטיפולים עצמה אינה ארוכה מה שהופך לטיפול מאוד נוח עבור מטופל שמעונין לעשות את סדרת הטיפולים ומוגבל מבחינת זמן.

ישנה אפשרות לקחת טיפול בודד של אנטיאייג’ינג לפני מאורע כיוון שהתוצאה מתקבלת בצורה מיידית בזמן הטיפול על העור עצמו. כמו כן חשוב לציין שהטיפול איננו חודרני או פוגע במרקם ואף בעל אפקט של עד 48 שעות (אפקט סינדרלה). הטיפול נותן מענה מהיר וישיר לעור מתוח מוצק ובריא.

סדרת טיפולים של אנטיאייג’ינג הופכת את העור מבחינה אסתטית ליפה יותר וקורן כיוון שלאחר הטיפולים, נוצר למטופל עור חלק, זוהר ומתוח תודות לשילוב של מספר טיפולים עם הטכנולוגיה המהפכנית.

מיצוק העורטיפול אנטיאייג'ינג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *