תהליך הטיפול

הטיפול עובד בעזרת שיטת sublative על ידי מכשיר elos plus  מבית syneron candela . השיטה פועלת בעזרת חימום נרחב לשכבות עור העמוקות ע”י מטריצה של נקודות זעירות.
טיפול הפילינג העמוק בעור נגרם כתוצאה מהחימום שנעשה על ידי שילוב של אנרגיית rf  (תדרי רדיו בי-פולאריים) בזמן הטיפול עצמו ומועבר לעור על ידי ראש מזהב עם פינים שמצמידים כל פעם לעור, מה שבהמשך גורם לקילוף וחידוש של עור הפנים והופך לפעולה של פילינג עמוק בשיטה בטוחה.


הפגיעה בשכבת העור העליונה עליה אנחנו עובדים (אפידרמיס) הינה מינימלית והמטרה הן השכבות העמוקות יותר בעור (דרמיס) אשר מתחממות מהפעולה שנעשית.
הפעולה מעוררת ייצור מוגבר של קולגן  בעור אשר דרוש לנו סביב העור הבריא במטריצת הנקודות וככה תהליך ההחלמה של העור מהיר בשטח הטיפול.

 

יתרונות הטיפול

הטכנולוגיה המתקדמת ופורצת הדרך מאפשרת טיפול ממוקד ומדויק באזורים שאנחנו בוחרים לטפל בהם או בשטח הפנים כולו, למרבית סוגי העור שקיימים. השיטה נותנת לנו שליטה מלאה על מה שמתרחש בזמן טיפול מבחינת זמן ויעילות בתוצאה. הטיפול בטכנולוגיית elos  מביא לשיפור הדרגתי ומצטבר באחידות גוון העור ומרקמו. הטיפול מונה סדרה של טיפולים שבהם ישנה תחושת עקצוץ קלה בזמן הטיפול במטרה להפחית את תחושת האי נוחות למטופל בזמן הטיפול עצמו לעומת שיטות אחרות שקיימות .

ידית פילינג

פעולה של קילוף עמוק לחידוש העור והצערתו בsublative גורמת לעור שלנו להתקלף ולהתחדש. הטיפול מסייע לטשטוש סימני הזדקנות שמופיעים אצלנו בעור, בצלקות פוסט אקנה בעור, נגעים, ושינויים במרקם העור שמפריעים לנו ופוגעים אסתטית.
טיפול sublative מספק את התוצאה האולטימטיבית של מראה עור חדש צעיר ורענן ללא פעולה פולשנית.

העלמת נימים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *